Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Νοέμβριος 2010

30/11/2010

Τελευταία μέρα του Νοέμβρη και η ζέστη στη Κέρκυρα δε λέει να δώσει την θέση της στο κρύο...
"Μπαίνει" χειμώνας αύριο (τι αύριο - σε λιγότερο από μισή ώρα) και έξω κάθεσαι απλά με ένα Jean στην πλάτη σου...(& είμαι και κρυουλιάρα)....

Πέρσυ ήταν ο 1ος μου χρόνος εδώ και η βροχή δεν έλεγε να σταματήσει τέτοιο καιρό...κόντεψα να πάθω κατάθληψη...& τώρα μόνο μπάνιο που δεν κάνω στην θάλασσα...

Είχα καιρό να αναρτήσω κάτι αλλά με έχει πιάσει έμπνευση και κατασκευάζω στολίδια (http://www.diaxeirosanna.blogspot.com/ - άμα θέλετε να τα δείτε...) για το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο μου... 25 ΜΕΡΕΣ ακόμα...24...23...κτλ
Χριστούγεννα....  έλπίζω μόνο να μην δουλεύω...
γιατί η γαλοπούλα κάθε χρόνο είναι και καλύτερη...

Τέλος πάντων, εγώ είμαι στην δουλειά (νύχτα σήμερα...τα ψυχιατρεία δεν κλείνουν ποτέ...) & πρέπει να πάω να κάνω ένα check άρισμα στα δωμάτια...

Εύχομαι αύριο να είναι μία καλύτερη μέρα από σήμερα και μία χειρότερη από μεθαύριο....!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου